REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW I UDZIAŁU W WYDARZENIACH W RAMACH FESTIWALU NOWE EPIFANIE ORAZ RODZINNE NOWE EPIFANIE
I. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniach w ramach Festiwalu Nowe Epifanie oraz Festiwalu Rodzinne Nowe Epifanie (dalej jako „Wydarzenia”) oraz zasady sprzedaży biletów na Wydarzenia.
2. Organizatorem Festiwalu Nowe Epifanie oraz Rodzinne Nowe Epifanie (dalej jako „Festiwale”) oraz sprzedaży biletów jest Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie (00-372) ulica Foksal 11, wpisane do rejestru instytucji kultury pod numerem 1/06, NIP: 525-23-57-081; REGON: 140469560 (dalej jako „Centrum”).
3. Festiwale mają charakter cykliczny, a czas ich trwania pokrywa się z okresem Wielkiego Postu.
4. Celem Festiwalu Nowe Epifanie jest poszukiwanie nowych, współczesnych epifanii piękna oraz inicjowanie twórczego dialogu artystów z tradycyjną sztuką religijną w duchu „Listu do artystów” Jana Pawła II.
5. Celem Festiwalu Rodzinne Nowe Epifanie jest wzbudzenie w małych widzach pogłębionych relacji i wrażliwości na podstawie przeżyć estetycznych i duchowych.
6. Festiwale mają charakter interdyscyplinarny i obejmują prezentację przedstawień teatralnych, widowisk muzycznych, pokazów filmowych poruszających w nowoczesny sposób tematykę religijną i teologiczną, a także towarzyszących im spotkań dyskusyjnych, prowokujących do duchowej refleksji oraz odnawiających dialog religii ze sztuką.
7. Wydarzenia w ramach Festiwalów mają charakter Wydarzeń biletowanych, za wyjątkiem prezentacji filmów, na które wstęp jest bezpłatny.
8. Udział w Wydarzeniach w ramach Festiwalu Rodzinne Nowe Epifanie mogą brać udział osoby małoletnie jedynie pod opieką swojego rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
9. Podczas Wydarzeń zabronione jest:
a) robienie zdjęć lub rejestracji obrazu i dźwięku. W przypadku rejestracji Wydarzenia uczestnik może zostać wyproszony przez osobę odpowiedzialną za obsługę widowni lub inną osobę upoważnioną;
b) spożywanie alkoholu, palenia papierosów/e-papierosów i innych używek;
c) używanie telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mogących zakłócić odbiór Wydarzenia w inny sposób przeszkodzić pozostałym uczestnikom w odbiorze Wydarzenia;
10. Centrum może odmówić uczestnictwa w Wydarzeniu osobom pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub niespełniającej granicy wieku.
11. Centrum ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie spóźnionej. Jeżeli będzie taka możliwość, spóźniony uczestnik zostanie wpuszczony w pierwszym dogodnym momencie oraz zobowiązany do zajęcia miejsca wskazanego przez obsługę.
12. Uczestnik odpowiada za szkody spowodowane w miejscu Wydarzenia. W przypadku spowodowania szkody przez osobę małoletnią do jej naprawienia zobowiązana jest osoba zobowiązana do nadzoru nad małoletnim lub osoba wykonująca pieczę nad małoletnim.
13. Centrum nie odpowiada za rzeczy pozostawione przez uczestników w miejscu Wydarzenia.
II. Ogólne zasady sprzedaży biletów na Wydarzenia
1. Daty oraz godziny Wydarzeń oraz ceny biletów publikowane będą na stronach internetowych Centrum lub Festiwalów.
2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym bilecie i produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez kupującego.
3. Centrum zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmiany cen oraz promocji na ceny biletów. W przypadku zmiany ceny kupującemu nie przysługuje zwrot różnicy w cenie zakupionego biletu przed zmianą ceny.
4. Bilety na Wydarzenia sprzedawane są stacjonarnie w kasie Centrum – w siedzibie Centrum lub bezpośrednio przed Wydarzeniem w miejscu odbywania się Wydarzenia oraz elektronicznie – za pośrednictwem zewnętrznych systemów sprzedaży.
5. Bilety na niektóre Wydarzenia mogą być sprzedawane przez partnerów Wydarzeń, w siedzibie partnera lub za pośrednictwem jego systemu sprzedaży biletów. Szczegóły dotyczące podmiotów dystrybuujących bilety są dostępne na stronie internetowej Festiwalów. Zasady sprzedaży, zwrotu, reklamacji, biletów określa podmiot, o którym mowa w zdaniu powyżej.
6. Uczestnik ma prawo wstępu na Wydarzenie po okazaniu biletu, wejściówki lub zaproszenia obsłudze Wydarzenia celem potwierdzenia jego ważności i autentyczności. Bilet, który nie pozwala na jego weryfikację, nie upoważnia do wstępu na Wydarzenie.
7. Bilety upoważniają do wstępu na Wydarzenie, które zostało wskazane na bilecie.
8. Osoby, które kupiły bilety ulgowe, przed wejściem na Wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki.
9. Uczestnicy niektórych Wydarzeń będą mieli możliwość pobrania bezpłatnej pozycji książkowej w miejscu Wydarzenia. Do przedmiotu otrzymanego przez uczestnika nie stosuje się przepisów dotyczących rękojmi.
III. Zasady sprzedaży biletów na Wydarzenia w kasie Centrum
1. Formą płatności za bilety w kasach Centrum jest: gotówka lub karta płatnicza/kredytowa.
2. Centrum nie prowadzi wysyłki ani dostaw biletów zakupionych w kasie Centrum.
3. Dowodem sprzedaży jest bilet lub inny dokument wydawany przez Centrum.
4. W celu otrzymania faktury VAT, kupujący podczas procesu zakupu biletów zobowiązany jest podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia oraz adres e-mail. Faktura zostanie przesłana na podany w trakcie zamówienia adres e-mail kupującego.
5. W przypadku uszkodzenia lub zgubienia biletu zakupionego w kasie Centrum, Centrum nie wydaje duplikatów.
6. Centrum zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży biletów w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
7. Wejściówki na Wydarzenia są udostępniane w miarę możliwości. Zakup wejściówki jest możliwy wyłącznie w kasie Centrum, w miejscu odbywania się Wydarzeń, bezpośrednio przed Wydarzeniami.
IV. Zwroty
1. W przypadku odwołania Wydarzenia bądź zmiany terminu lub godziny Wydarzenia Centrum dokona zwrotu biletów zakupionych w kasie Centrum. W celu otrzymania zwrotu ceny biletu kupujący zobowiązany jest okazać zakupiony bilet oraz paragon lub fakturę. Bilety nie podlegają wymianie na bilety na inne Wydarzenia w ramach Festiwalów.
2. Zwrot kwoty za bilet dokonywany jest w takiej samej formie, w jakiej został zakupiony.
3. W przypadku wystawienia faktury/rachunku zwrot kwoty za zakupiony bilet jest możliwy wyłącznie po potwierdzeniu odebrania faktury korygującej/rachunku przez osobę zwracającą bilet.
V. Reklamacje
1. Reklamacje należy składać osobiście w godzinach pracy biura Centrum lub drogą pocztową na adres siedziby Centrum.
2. Składając reklamację, należy dostarczyć reklamowany bilet wraz z dowodem zakupu.
3. W dokumencie reklamacji należy zawrzeć co najmniej zwięzły opis czego dotyczy reklamacja, okoliczności jej wystąpienia, dane oraz żądanie kupującego.
4. Centrum ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego zgłoszenia.
VI. Zasady sprzedaży biletów za pośrednictwem zewnętrznych systemów sprzedaży
1. Zasady zakupu, zwrotu, reklamacji lub wymiany biletów za pośrednictwem zewnętrznych systemów sprzedaży biletów określa regulamin sprzedaży ustalony przez podmiot prowadzący zewnętrzny system sprzedaży.
2. Centrum zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży biletów za pośrednictwem zewnętrznych systemów sprzedaży w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
3. Centrum nie odpowiada za wady biletu uniemożliwiające jego odczyt przez obsługę widowni podczas Wydarzenia. Centrum ma prawo odmówić wstępu na Wydarzenie, w przypadku niemożliwości odczytania danych zawartych na bilecie.
VII. Wizerunek
Wraz z wejściem na Wydarzenie uczestnik Wydarzenia przyjmuje do wiadomości, że Wydarzenie może być utrwalane fotograficznie oraz rejestrowane przy użyciu kamer video, i w ramach uczestnictwa w Wydarzeniu, uczestnik wyraża zgodę na utrwalenie i rozpowszechnianie wizerunku i głosu utrwalonego na materiale fotograficznym i video, w całości lub w dowolnych fragmentach, w tym także wraz z wizerunkami i wypowiedziami innych osób, w dowolnym czasie, na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym, w szczególności na nośnikach wideo, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym na witrynach i portalach internetowych Centrum, a także w materiałach informacyjno-promocyjnych związanych ze Wydarzeniem. Centrum ma prawo przeniesienia tego prawa na podmioty trzecie.
VIII. Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją sprzedaży biletów oraz udziałem w Wydarzeniach jest Centrum Myśli Jana Pawła II (dalej: „Administrator”) z siedzibą w Warszawie, wpisane do rejestru instytucji kultury pod numerem RIK 1/06; NIP 5252357081, REGON 140469560.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych u administratora to: adres: ul. Foksal 11, 00-372 Warszawa, e-mail: iod@centrumjp2.pl.
3. Dane są przetwarzane w celu zapewnienia organizacji systemu sprzedaży biletów na Wydarzenia przez Centrum oraz organizacji uczestnictwa w Wydarzeniach.
4. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b, d, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
5. Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją systemu sprzedaży biletów wynika przede wszystkim z rodzaju i sposobu zakupu biletu, z jakiego korzysta Kupujący. Dostawcy usług Administratora, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych – podmioty przetwarzające – lub samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania – administratorzy.
6. Co do danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją uczestnictwa w Wydarzeniach – odbiorcami takich danych osobowych mogą być podmioty wykonujące usługi fotograficzne lub wideo, usługi obsługi systemów i oprogramowania informatycznego administratora oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
7. Administrator będzie przechowywał dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celu, dla których je zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy prawa lub obrona roszczeń administratora będą wymagały dłuższego ich przechowywania.
8. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jak również wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzoru w przypadku gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
10. Centrum nie odpowiada za przetwarzanie danych osobowych przez podmioty prowadzące zewnętrzne systemy sprzedaży – zasady przetwarzania danych osobowych określają ww. podmioty.
IX. Postanowienia końcowe
1. Zakup biletu jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. W sprawach nieunormowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy Kodeks cywilny.