Na Festiwalu usłyszymy recitale solowe czterech wykonawczyń: Małgorzaty Malke, Małgorzaty Sarbak, Bolette Roed oraz Anny Wiktorii Swoboda. Artystki związane są z nurtem wykonawstwa historycznego skupiającym się zarówno na poznaniu praktyki muzycznej dawnych wieków, jak i na twórczych przekształceniach tradycji. Widzowie, którzy wykupią bilet z miejscem leżącym, proszeni są o przyniesienie własnej maty. Wszystkie koncerty odbędą się w Mazowieckim Instytucie Kultury.
Marcin Bogucki, kurator programu muzycznego: Utwory prezentowane na Festiwalu pisane były nie na potrzeby wielkich filharmonii, lecz dla wąskiego grona odbiorców, stąd też konieczność stworzenia warunków do intymnego przeżycia muzyki. Zapewni je Sala Widowiskowa Mazowieckiego Instytutu Kultury, co więcej, będzie można wysłuchać koncertu nie tylko tradycyjnie na wygodnym fotelu, lecz także w pozycji horyzontalnej tuż przy wykonawczyni (proszę nie zapomnieć własnej maty!).
29 marca, godz. 19:00, „Bach i Telemann. Fantazje rodzinne”, skrzypce: Małgorzata Malke
30 marca, godz. 19:00, „Stylus fantasticus”, klawesyn: Małgorzata Sarbak
5 kwietnia, godz. 19:00, „Flety proste – portret rodzinny”, flety proste: Bolette Roed
6 kwietnia, godz. 19:00, „Z pokolenia na pokolenie. Barokowi lutniści”, lutnia: Anna Wiktoria Swoboda
Sprawdź: MUZYKA
Na fotografii Małgorzata Sarbak, fot. Edyta Leszczak/ŁadneBebe
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez administratora: