Medytacje, żale, lamenty ujęte w swobodne formy wypowiedzi i ukazane w soczystej harmonii stroju mezotonicznego. Jak bardzo nastrojenie instrumentu narzuca wykonawcy interpretację? Czy dzisiejszy słuchacz potrafi odczytać zgrzyty temperacyjne jako zamierzone zabiegi retoryczne? Na program koncertu złożą się niemenzurowane utwory z XVII i XVIII wieku ułożone przez wykonawczynię w płynną opowieść – podróż po barokowym stylus fantasticus w formie osobistej suity fantastycznej.
Małgorzata Sarbak
Miejsce leżące – bilet umożliwia uczestnictwo w koncercie w strefie leżącej. Możesz zabrać ze sobą matę lub koc i doświadczyć muzyki w komfortowej, niestandardowej formie
François Couperin (1668–1733)
Premier prélude z „L’Art de toucher le clavecin”
Johann Jakob Froberger (1617–1667)
Plainte faite à Londres pour passer la Mélancolie la quelle se jouë lentement et à discretion z Suity a-moll nr 30
Fantasia II FbWV 202
Élisabeth Jacquet de La Guerre (1665–1729)
Prélude III
Johann Jakob Froberger
Fantasia VI FbWV 206
Louis Couperin (1626–1661)
Prélude à l’imitation de Mr Froberger z Suity a-moll nr 5
François Couperin
Seconde prélude z „L’Art de toucher le clavecin”
Johann Jakob Froberger
Toccata II FbWV 102
François Couperin
Cinquième prélude z „L’Art de toucher le clavecin”
Jean-Henri d’Anglebert (1629–1691)
Tombeau de Mr de Chambonnières ze zbioru „Pièces de clavecin”
Louis Couperin
Pavane
Johann Jakob Froberger
Meditation faite sur ma mort future, la quelle se joue lentement avec Discrétion z Suity D-dur nr 20
Czas trwania koncertu: ok. 55 min
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez administratora: