Kurator programu muzycznego Festiwalu Nowe Epifanie. Absolwent kulturoznawstwa, historii sztuki i muzykologii, adiunkt w Instytucie Kultury Polskiej UW w Zakładzie Teatru i Widowisk. Obronił pracę doktorską dotyczącą związków opery i szaleństwa w epoce nowoczesnej, która ukazała się w 2023 roku nakładem wydawnictwa słowo/obraz terytoria pod tytułem „Szaleństwo w operze”. Jego zainteresowania badawcze skupiają się wokół kulturowej historii muzyki oraz reżyserii operowej. Autor książki „Teatr operowy Petera Sellarsa. Inscenizacje Händla i Mozarta z lat 80. XX w.” (Poznań 2012) oraz współautor tomu „Chopinowskie igrzysko. Historia Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina 1927-2015”. Publikował m.in. w „Didaskaliach”, „Widoku”, „Opcjach”, „Dialogu”, „Ruchu Muzycznym”, „Res Facta Nova”, „Interdisciplinary Studies in Musicology”, „małej kulturze współczesnej” i na „Dwutygodnik.com”.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez administratora: